Log ind

Ofte stillede spørgsmål

INVITATIONER/VOUCHERS FRA ODENSE BOLDKLUB:
Jeg har problemer med at bruge invitationer/vouchers fra Odense Boldklub. Hvad gør jeg?
Vi har samlet en lang række spørgsmål og svar i denne FAQ. Læs FAQ her

KONTAKT
Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål?
Har du købt billetter online, men ikke fået dem tilsendt din mail, beder vi dig tjekke om du har indtastet den korrekte e-mail, samt tjekke om din indbakke er fuld. Dine tilsendte billetter kan også være placeret i uønkset/spam-mappen.

Har du spørgsmål eller hendvendelser ang. Club Carlsberg 1887, Club OB, vouchers eller log-ind til Club OB kan du maile til os på clubob@ob.dk.

Vi bestræber os på at besvare din henvendelse hurtigst muligt, men der kan gå op til 7 hverdage.

Drejer din henvendelse sig om køb af billetter eller sæsonkort skal du kontakte os på tlf. 6556 0280 eller skrive til billetter@ob.dk.

På kampdage kan du henvende dig i billetinformationen på EWII Park.

Vi vil desuden henvise til vores ”Ofte stillede spørgsmål om Club OB & Club OB+”, hvor vi svarer på de mest gængse spørgsmål – måske du også kan få svar på dit spørgsmål.

Her finder du også en manual vedr. brug af vouchers.  

Husk at vouchers skal indløses i så god tid så muligt og aller senest 24 timer før en kamp. Er der opstået problemer med din voucher, har du mulighed for at henvende dig på kampdage i billetinformationen og få løst problemet.


DATASIKKERHED
Hvilken datasikkerhed gælder for mine oplysninger?
Vi overholder persondataloven og markedsføringsloven, så dine oplysninger er helt sikre. Alle kreditkorttransaktioner krypteres vha. SSL

Hvad skal OB bruge oplysningerne til?
Club OB er din klub – den skal være bedst for dig! Vi bruger oplysningerne til at målrette vores tilbud mod dig.

BETALING
Kan jeg få Club OB+ for 199,- hvis jeg har sæsonkort?
Det er ikke længere muligt at melde sig ind i Club OB+

Hvilke korttyper kan jeg betale med via OB.dk?
Det er muligt at købe fodboldbilletter med de mest anvendte korttyper som Dankort, VISA/Dankort, VISA Electron, Mastercard og en lang række andre korttyper.

BILLETTER
Hvor lang er er mine fribilletter gældende?
Dine 4 fribilletter som du modtager som Club OB+ medlem er gældende i hele dit medlemsår. Fx.: Har du meldt dig ind i Club OB+ 1. maj 2011 gælder dine fribilletter til 1. maj 2012.

Hvornår skal jeg udskrive mine billetter til en kamp?
Skal du gøre brug af en Club OB+ billet, skal billetten altid udskrives dagen før den pågældende kamp, som du ønsker billet til.

Gælder fribilletter til alle kampe?
Fribilletter gælder til alle B-kampe. Ikke til A-kampe.

Har du købt billetter online, men ikke fået dem tilsendt din mail, beder vi dig tjekke om du har indtastet den korrekte e-mail, samt tjekke om din indbakke er fuld.

Kan jeg vise mine billetter via min mobil?
Det er muligt at fremvise/bruge billetter via smartphones til skanning af billetter på TREFOR Park. Hvis du printer din billet skal stregkoden være fuldt ud synlig på papir og må ikke været nedskaleret eller kopieret, da det forringer kvaliteten af stregkoden.

Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål?
Har du købt billetter online, men ikke fået dem tilsendt din mail, beder vi dig tjekke om du har indtastet den korrekte e-mail, samt tjekke om din indbakke er fuld. Dine tilsendte billetter kan også være placeret i uønkset/spam-mappen.

Har du spørgsmål eller hendvendelser ang. Club Carlsberg 1887, Club OB, vouchers eller log-ind til Club OB kan du maile til os på clubob@ob.dk.

Vi bestræber os på at besvare din henvendelse hurtigst muligt, men der kan gå op til 7 hverdage.

På kampdage kan du henvende dig i i billetinformationen på EWII Park.

Vi vil desuden henvise til vores ”Ofte stillede spørgsmål om Club OB & Club OB+”, hvor vi svare på de mest gængse spørgsmål – måske du også kan få svar på dit spørgsmål.

Her finder du også en manual vedr. brug af vouchers.  

Husk at vouchers skal indløses i så god tid så muligt og aller senest 24 timer før en kamp. Er der opstået problemer med din voucher, har du mulighed for at henvende dig på kampdage i billetinformationen og få løst problemet.

Gælder fribilletter kun til Nordea Tribunen?
Vi åbner for sektioner på to tribuner, så det er muligt at benytte sine fribilletter både på Nordea og Fyens Stiftstidende så længe, at der er plads.

Får jeg direkte besked fra Club OB+, når jeg modtager mine koncertbilletter?
Du får besked om dine koncertbilletter via nyhedsbreve eller artikler på OB.dk. Har du således afmeldt dig Club OB nyhedsbreve, skal du selv holde dig orienteret om dine billetter via Mine billetter på OB.dk.

Kan man som OB+ medlem bruge sine 2 koncertbilletter til forskellige koncerter?

Som medlem vil du i løbet af dit medlemskab blive tildelt 2 billetter årligt til en udvalgt koncert, som Odense Sport & Event vælger. Du skal som Club OB+ medlem holde dig orienteret om dine billetter via nyhedsbrev fra Club OB eller via artikler på OB.dk. Tildelte billetter kan ikke byttes.

Bemærk venligst, at alle tildelte billetter er til personligt brug, og at billetterne kun kan bruges sammen med dit personlige Club OB+ medlemskort, som skal forevises ved indgangen.

OB tager forbehold for udsolgte kampe.

BRUG INVITATION
Hvad sker der, når jeg trykker på Brug invitation under mit Club OB?
Har du modtaget en værdikupon kan den ombyttes til en fribillet via Club OB.
Tryk på "Brug invitation" i menuen (pilene til højre), vælg kamp og tast koderne fra din invitation til at sikre dig en billet til kampen. Er i flere, der ønsker at sidde sammen, kan I enten bruge koder fra flere invitationer på samme bestilling eller tilkøbe billetter i Club OB.

Vi gør opmærksom på, at værdikuponer/invitationer ikke er fysiske billetter til OB’s kampe, men invitationer der skal aktiveres senest 24 timer før kampstart.

Invitationen giver IKKE adgang, men SKAL ombyttes via Club OB senest dagen før. Der er et begrænset antal kampagnebilletter, og der kan blive udsolgt, så skynd dig at veksle din kupon, hvis du vil være sikker på at opleve kampen!

Har du modtaget en invitation kan den ombyttes til en billet via Club OB.
Tryk på ”Brug invitation” og tast koderne fra din invitation for at sikre dig en billet til kampen.

Er i flere, der ønsker at sidde sammen, kan I enten bruge koder fra flere invitationer på samme bestilling eller tilkøbe billetter i Club OB.

Invitationer kan ikke ombyttes, returneres eller bruges i kombination med andre rabatordninger.

Vi gør opmærksom på, at værdikuponer/invitationer skal aktiveres senest 24 timer før kampstart og at der kan blive udsolgt tidligere.

Når du har aktiveret din invitation, og gennemført bestillingen vil du have mulighed for at printe din billet. Din billet vil endvidere blive sendt som PDF-fil til din e-mail adresse du er registeret med, så du senere kan printe din billet ud.

SÆSONKORT
Hvad er Plads-ID og Kontrol-ID på mig sæsonkort?
Du finder dit Plads-ID og Kontrol-ID nederst i venstre hjørne på dit sæsonkort. De første 6 cifre på dit sæsonkort er Plads-ID, mens de næste 3 cifre er Kontrol-ID.

DEBATFORUM
Mit gamle profilnavn er optaget - hvad gør jeg?
Dit gamle profilnavn er spærret sammen med den mailadresse, som du i sin tid oprettede din profil med indtil den 31. august 2010 kl. 10. Kontrollér, at du bruger den helt korrekte mailadresse.

Hvordan aktiverer man sit gamle 3-tegns brugernavn når det nye forum (læs: Club OB) kræver mindst 4 tegn?
Vi har foretaget en ændring, så brugernavne på tre tegn kan bruges i Club OB.Jeg er ikke automatisk logget ind på forummet som Club OB-medlem - hvorfor?
Det er fordi, at vi holder profilnavnene spærret i 14 dage, mens brugerne kan rykke over i Club OB. Når perioden på 14 dage er overstået, vil systemet automatisk logge dig ind i forummet som Club OB-medlem.

Er det muligt at bibeholde samme debatkonto, med gemte indlæg osv. bare under et andet navn?
Nej, det er ikke muligt.

VILKÅR FOR TIL- OG AFMELDING
Hvordan afmelder jeg nyhedsbrev/SMS?
Du kan afmelde nyhedsbrevet, når du modtager det første. Du skal blot trykke på afmeld knappen. SMS’er kan afmeldes fra "Ret profil", når du er logget ind som medlem.
Bemærk at du ved afmelding af nyhedsbrev/SMS således ikke vil modtage info om OB, billetter, invitationer, tilbud og andre attraktive ting fra OB.

Hvordan modtager jeg tilbud fra tredjepart?
Hvis der er et relevant tilbud fra en tredjepart, bliver tilbuddet udsendt af Club OB – du får ingen beskeder direkte fra tredjepart, og vi overholder naturligvis persondataloven. 
Tilbuddet kunne eksempelvis være følgende: Mulig sms fra os: "I aften kan vi tilbyde alle Club OB+ medlemmer at komme gratis til koncert. Log ind på Club OB+ og print din billet"
Mulig mail fra os med et tilbud fra en tredjepart: "På fredag kan alle Club OB+ medlemmer få 20 % hos Shell. Besøg Shell og spar 20 %, når du viser dit medlemskort".

Kan man indtaste en udenlandsk adresse i tilmeldingen til Club OB?
Ja, hvis du kan få plads til oplysninger på de andre linjer, skal vi nok få tydet din adresse.

Hvad gør jeg, hvis jeg mister mit Club OB+ kort?
Du kan få udstedt et nyt kort hos Danbillet, Overgade, Odense. Det koster 50 kroner.

Hvad er medlemsvilkårene?
Du kan læse alt på følgende link: Alt om Club OB og Club OB+
Her finder du både vilkår og samtykkeerklæring.

Hvilke oplysninger gives videre til tredjepart?

Vi giver ingen oplysninger til tredjepart, og vi overholder naturligvis persondataloven.

EmediateAd