Log ind

Ofte stillede spørgsmål


Til OB's kampe skal du enten købe billet i forsalg eller ved en af de billetsalgsboder, der er opstillet foran TREFOR Parks hovedindgang.

OB opfordrer derfor alle til at komme i god tid. Det er ligeledes en god idé at købe sin billet i forsalg.

Jeg har købt mine billtter online, men ikke modtaget dem?
Har du købt billetter online, men ikke fået dem tilsendt din mail, beder vi dig tjekke om du har indtastet den korrekte e-mail, samt tjekke om din indbakke er fuld. Dine tilsendte billetter kan også være placeret i uønkset/spam-mappen.

Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål?
Har du købt billetter online, men ikke fået dem tilsendt din mail, beder vi dig tjekke om du har indtastet den korrekte e-mail, samt tjekke om din indbakke er fuld. Dine tilsendte billetter kan også være placeret i uønkset/spam-mappen.

Har du spørgsmål eller hendvendelser ang. Club Carlsberg 1887, Club OB, vouchers eller log-ind til Club OB kan du maile til os på clubob@ob.dk.

Vi bestræber os på at besvare din henvendelse indenfor 4 hverdage.

Drejer din henvendelse sig om køb af billetter eller sæsonkort skal du kontakte Danbillet i Overgade, tlf. 6614 0110.

På kampdage kan du henvende dig i i billetinforamtionen på EWII Park.

Vi vil desuden henvise til vores ”Ofte stillede spørgsmål om Club OB & Club OB+”, hvor vi svare på de mest gængse spørgsmål – måske du også kan få svar på dit spørgsmål.

Her finder du også en manual vedr. brug af vouchers.  

Husk at vouchers skal indløses i så god tid så muligt og aller senest 24 timer før en kamp. Er der opstået problemer med din voucher, har du mulighed for at henvende dig på kampdage i billetinformationen og få løst problemet.

Hvornår får jeg tilsendt mine bestilte billetter? 
Vi tilstræber som udgangspunkt altid at sende dig dine billetter senest dagen efter, at du har bestilt dem.

Jeg har købt print-selv billetter men kan ikke printe hjemme, hvad gør jeg?
Det er op til køber at få printet billetterne ud. Har du ikke selv en printer, bliver du derfor nødt til at låne en vens printer eller lignende. Har du ikke mulighed for dette, kan du kontakte Danbillet på 66140110.

Kan jeg printe mine billetter igen, når jeg har printet dem en gang?
Ja, du kan printe dine billetter så mange gange du vil, men hver billet kan kun bruges én gang. Forklaringen er, at hver billet er påtrykt en unik kode, som scannes ved indgangen. Dette betyder, at når billetten er brugt én gang, vil eventuelle kopier ikke virke. Hvis din billet mod forventning ikke virker, skal du henvende dig i informationen foran hovedindgangen, hvor du kan få hjælp. Her vil det også kunne ses, om den har været brugt før. Bemærk, at videresalg af billetter og svindel med disse ikke er tilladt. Forseelser af denne type vil blive meldt til politiet.

Hvornår åbner billetsalget på kampdage?
Billetsalget på EWII Park åbner altid tre timer inden kick-off, dog ikke til kampe mod FC København og Brøndby IF, hvor billetsalget typisk åbner fem timer inden kick-off. Du kan altid holde dig opdateret vedrørende åbningstidspunker inden en kamp på www.ob.dk.

Kan jeg tilkøbe billetter, hvis mit barn / mine børn er medlem af Club Victor?
Ja, Nordea Tribunen, hvor Club Victor kids er placeret, er en unummereret tribune. Du kan købe ekstra billetter til denne tribune via billetsalget på www.ob.dk, hos Danbillet eller i billetsalget på EWII Park på kampdage. I kan så sætte jer sammen på tribunen. Bemærk at Club Victor-medlemsskabet ikke giver adgang til kategori A-kampe.

Hvor gammel skal mit barn være for at have en billet?
Børn, som ikke er fyldt 3 år, har gratis adgang, men får ikke eget sæde og skal derfor sidde på skødet.

Er der gratis adgang for mit barn?
Vedr. gratis adgang for børn bosiddende i Odense Kommune, kan du afhente en billet i Danbillet, Overgade tirsdag, onsdag eller torsdag i ugen op til hjemmekampen. Der er begrænset antal og de udleveres efter først-til-mølle princippet. Sygesikringsbevis medbringes og vises på anfordring.

Er der også unummererede pladser til europæiske kampe?
Nej, til europæiske kampe er alle pladser nummereret, og man skal således sidde på den plads, der fremgår af billetten.

Jeg har købt billetter til et forkert afsnit, hvad gør jeg?
Odense Boldklub refunderer eller ombytter ikke billetter. Det er derfor vigtigt, at du sikrer dig, at du har valgt billet til det ønskede område, før du køber.

EmediateAd