OB indgår samarbejde med Media City Odense

09.11.2023 12:00

Alting bliver bedre og sjovere, når vi gør tingene sammen, og derfor er det med armene over hovedet, at vi nu kan løfte sløret for, at OB og OB Media indgår et partnerskab med Media City Odense.

I OB Media ønsker vi at være relevante alle ugens dage gennem spændende content, hvor vi dyrker vores samarbejder med interessenter fra hele Odense, og derfor er vi rigtig glade for, at vi nu indgår et tæt samarbejde med Media City Odense.  

- Det er en fantastisk mulighed for OB og OB Media at indgå i et tæt samarbejde med Media City Odense. Vi ser et enormt potentiale i at kombinere vores styrker med MCO's ekspertise inden for medietechbranchen. Sammen vil vi skabe nye muligheder og løsninger, der vil styrke både OB og hele byen, siger Rasmus Nejstgaard, der er kommunikationschef hos OB, og fortsætter:   

- Samtidig viser det også, at vi er på rette vej i vores interne udvikling, når et mediefællesskab er interesseret i at starte et samarbejde, og vi glæder os meget til at se, hvor det kan føre os hen.  

Sammen vil vi udvikle nye muligheder for innovation ved at etablere mødesteder, hvor kreative hoveder kan mødes og udveksle ideer. Vi vil iværksætte initiativer, der har til formål at fremme talenter i forbindelse med STARTOB og de innovative start-ups i Media City Odense. Vi vil arbejde målrettet på at skabe tættere forbindelser mellem virksomheder på tværs af forskellige brancher, hvilket vil facilitere samarbejde og vidensdeling.   

- I MCO tror vi på, at de bedste løsninger og mest innovative ideer opstår, når vi arbejder sammen. Vores partnerskab med OB er et udtryk for et ønske om at forene vores kreative og teknologiske styrker med OB's sportslige passion for på den måde at skabe noget helt særligt for Odense, siger Anne Dyrehauge, der er direktør for Media City Odense.