OB vinder SPOT:ON Activation Award

13.11.2023 12:51

Vores Pre-Match Shirt skabte opmærksomhed både nationalt og internationalt, da den i august blev lanceret, og nu har kampagnen bag trøjen vundet en flot hæder, da den i weekenden vandt SPOT:ON Activation Award.

I august lancerede vi vores Pre-Match Shirt, hvor interessen om nogen var stor, da den blev omtalt både i nationale og internationale medier. Med sit opsigtsvækkende design, lavet af den lokale kunstner og fan Art da Mickey med Odin på forsiden og Den Fynske Lindorm på ryggen, var trøjen med til at til skabe samhørighed mellem byens historie, fansene og Odense Boldklub. 

Kampagnen bag trøjen involverede mange kommercielle og lokale partnere, og i weekenden blev kampagnen i den grad anerkendt, da den vandt prisen for bedste aktivering i kategorien Sport til SPOT:ON Activation Award.  

Vores salgschef Claus Madsen er også rigtig glad for hæderen, da det er en blåstempling af det kommercielle arbejde, der bliver gjort i Odense Boldklub: 

-Det er med stolthed, at vi modtager denne pris. Vi er utrolig glade for at vise, at vi i Odense Boldklub kan løfte brandaktiveringen til et niveau, hvor vi kan konkurrere og vinde over stærke nationale brandpartnerskaber såsom Danish Crown med Team Danmark og Santander Bank med Ferrari's Formular 1 Team. SPOT:ON er en brancheorganisation, og netop det at få branchens anerkendelse for vores professionalisme betyder uvurderligt meget, og bekræfter os i vores daglige indsatser omkring kommercielle partnerskaber, siger Claus Madsen. 

SPOT:ON er en brancheorganisation og community for brandaktivering, der med sin årlige SPOT:ON Activation Award hylder de bedste sponsorships og brandaktiveringer på tværs af oplevelsesøkonomien.