_DSC2150 kopier

06.11.2022 16:36

Gammel kærlig ruster aldrig, og for knap fem år siden blev det fejret på hele Fyn, da Albani vendte tilbage på brystet af den stribede trøje, og nu fortsætter festen også de kommende fem år, da vi er blevet enige om at fortsætte det glimrende samarbejde.

Siden 2018 har der været Odense Pilsner og Odense Classic i hanerne på Nature Energy Park, og vi er glade for, at der også vil være fynsk øl i hanerne i de kommende fem år.

- Vi er både stolte og ydmyge omkring forlængelsen af vores hovedsponsorat med OB. Det er to af de stærkeste brands på Fyn, som forlænger et fantastisk samarbejde. Vi synes, at vi sammen har skabt rigtig gode resultater, hvor vi i fællesskab har skabt Albani Fanzone, Faxe Kondi Familiezone og Albani Fan Lounge, siger Kasper Ryttersgaard, der er Direktør for Royal Unibrew i Danmark.

Det er byens hold og byens bryggeri, der nu fortsætter samarbejdet i de kommende fem år, og i OB ser man det som en attraktiv aftale, som passer godt med ønsket om at samle klubben og byen.

- Det er to historiske, fynske brands, der går hånd i hånd, og derfor er det en særdeles vigtig aftale for Odense Sport & Event. Vi glæder os over samarbejdet med en dygtig kommerciel partner, der også har en andel af æren for klubbens positive udvikling de seneste fem år, siger Enrico Augustinus, der er administrerende direktør hos Odense Sport & Event.

En stor del af hovedsponsoratet har stribede fans kunne mærke gennem en lang række aktiviteter og sponsoraktiveringer på Nature Energy Park, hvor man siden sommeren 2018 har kunnet hygge med venner og veninder i Albani Fanzone og i Faxe Kondi Familiezone.

- Vi har et forrygende samarbejde med Albani, og sammen har vi gjort OB større. Vi er sammen lykkedes med at gøre det til en fest at gå til fodbold, og det kan særligt ses blandt de mange, unge stribede fans, som er blevet en del af fællesskabet på tribunerne. Som en af striberne kan man derfor også glæde sig over, at samarbejdet for at skabe magiske øjeblikke fortsætter i de kommende fem år, siger Jack Jørgensen, der er kommerciel chef i OB.