_MG_9940 kopier

08.11.2022 09:15

Til søndagens kamp mod Brøndby IF var alle lounges på Nature Energy Park proppet til bristepunktet, og derfor var cirka 150 sponsorer samlet i Audi Odenses nyrenoverede biludstilling på Middelfartvej.

Søndag slog vi sæsonens tilskuerrekord, da 14.546 tilskuere overværede kampen mellem OB og Brøndby IF, men det var ikke kun på lægterne, der var forrygende opbakning; også blandt sponsorerne var fremmødet så imponerende, at vores lounges mødte udvides til Audi Odenses showroom.

- Opbakningen har over længere tid været imponerende på Fyn, og søndag slog vi ikke kun sæsonrekord på lægterne men også i loungerne. Faktisk skal vi tilbage til vores seneste deltagelse i Mesterskabsspillet i maj 2019 for at finde sidste gang, vi havde så flot en belægning i vores lounges, siger salgschef, Claus Madsen, og fortsætter:

- Siden corona har vi registreret en tendens, hvor sponsorerne prioriterede at komme til kampene og dyrke netværkets interne relationer. Men på det seneste har flere sponsorer i højere grad også benyttet lejligheden til at invitere andre gode relationer med ud og skabe ny værdi til sponsoraterne ved at have eksterne gæster med i loungerne.

Der endte med at være over 1300 gæster til VIP-arrangement i søndags, hvilket også betød, at vi måtte melde alt udsolgt både på lægterne og i loungen.

- Flere danske klubber er allerede begyndt at investere massivt og udvide deres stadionfaciliteter, så dette kan måske være et forvarsel, om hvad der skal være det næste skridt i Odense. Jeg var her selv, da vi senest lå i top4, og der havde vi VIP-gæster fordelt på tre eksterne lokationer udover loungerne på det nuværende Nature Energy Park, slutter Claus Madsen.