P2160035 kopier

16.06.2022 09:31

Bolighuset Werenberg gik sammen med Hästens for at skabe opmærksomhed om en ny Concept Store på Flakhaven, og det gjorde de med så stor en succes, at halvdelen af alle gæster i loungerne på Nature Energy Park tilmeldte sig Werenbergs nyhedsbrev.

OB og Werenberg har indgået et samarbejde om ”tryvertising”, hvor man i Werenberg Lounge på Nature Energy Park kan prøve, mærke og føle forskellen på produkterne, som sælges i Bolighuset Werenberg, og det har været en stor succes for bolighuset:

- Vi har oplevet, at folk har købt de udstillede møbler på stedet, og det er sket, fordi de ser dem i loungen. Her ser man møblerne på en anden måde, og vi får lov til at række ud til gæsterne, når vi kan vise vores produkter frem, siger Torben Werenberg, der ejer Bolighuset Werenberg.

Kampsponsorat skabte opmærksomhed om produkterne

Da OB den 27. februar mødte FC Midtjylland hjemme på Nature Energy Park, var Bolighuset Werenberg kampsponsor, og det benyttede de til at aktivere deres sponsorat.

- Formålet var at skabe opmærksomhed om produktet og åbningen samt at lande så mange permissions som muligt, så vi også kunne kommunikere med de potentielle kunder efterfølgende. Vi havde flyttet produkterne fra Hästens ind i Werenberg Lounge, så der var sat en Hästens seng ind i loungen, og siden af stod en del af en seng, som var sprættet op, så man kunne se, at indholdet er af højeste kvalitet, siger Torben Werenberg.

Og spørger man Anders Skjoldemose, der er account manager i OB, så er det godt set af Bolighuset Werenberg, at det lige netop er på den måde, de aktiverer deres sponsorat.

- Trenden og tendensen blandt topbrands er, at man søger i retning af fysiske butikker, så kunderne kan føle og mærke de her eksklusive produkter. Her har Werenberg og Hästens været gode til at sætte deres brand på spil og få deres produkter ud at leve. På den måde tager kunderne ikke et aktivt valg om at besøge butikken, men de bliver hele tiden præsenteret for de nyeste bolig- og interiørtrends, når de kommer på stadion, siger Anders Skjoldemose og fortsætter:

- Bolighuset Werenberg har formået at flytte deres fysiske butik ud til deres målgruppe, som weekend efter weekend møder de mange muligheder og produkter, som Werenberg rummer. Samtidigt er det også noget, der skaber forretning, for da de var kampsponsor, havde de en konverteringsrate på cirka 50%, hvor halvdelen af alle gæsterne i loungerne tilmeldte sig deres nyhedsbreve.

Du kan læse mere om mulighederne for sponsoraktivering i OB her.